Sover du godt om natten?

Søvn er en nødvendighed for alle, hvis kroppen skal  genopbygge. Og mangel på søvn påvirker både immunforsvar, hukommelse, indlæring, humør, koncentration og ydeevne.

Behovet for søvn varierer fra person til person og falder med alderen, men det gennemsnitlige behov for voksne er ca. 7,5 timer.

Søvn bør være regelmæssig, så selvom der kan være udsving i en travl hverdag, er det ikke optimalt at man sover alt for lidt gennem uge og forsøger at “indhente” det forsømte i weekenden.

Det er også afgørende at kvaliteten af søvnen er i orden. Man skal føle sig udhvilet, når man vågner og klare dagen uden at føle behov for en lur eller være uoplagt.

Mange har en opfattelse af at de sover ganske udmærket, men er alligevel uoplagte og trætte i løbet af dagen. Det kan være fordi din søvnkvalitet ikke er god nok.

 

 

Sover du dårligt om natten?

Har du svært ved at falde i søvn?

Har du mange vågne perioder i løbet af natten?

Føler du dig træt og uoplagt i løbet dagen?

Ønsker du at få en optimal søvn og være frisk og veloplagt om dagen?

 

Jeg tilbyder søvnvejledning:

1 samtale på 1-1½ time, hvor vi gennemgår dit søvnmønster (du laver søvndagbog 1-2 uger inden samtalen) og får sat struktur på din søvnrytme. Du får værktøjer  og vejledning til en bedre søvn.

6 efterfølgende samtaler pr. telefon med opfølgning på din søvn. Disse samtaler løber over en periode på 6-10 uger.

Mulighed for at kontakte mig undervejs, hvis der opstår spørgsmål.

 

Samlet pris på ovenstående 1.750,-